پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

 پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) شامل  ۳۰گویه می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

CRM  نوعی راهبرد کسب وکار است که فراتر از افزایش حجم مبادلات می رود و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است. برای تحقّق این اهداف، سازمانها از مجموعه وسیعی از ابزارها، رویه ها، روشها و ارتباطات با مشتریان استفاده می کنند( منبع داخل فایل)

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از  مدیریت ارتباط با مشتری نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۳۰گویه ای   پرسشنامه می­دهند .

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (( خیلی کم،۱؛کم،۲؛ نه کم نه زیاد،۳؛ زیاد ،۴؛خیلی زیاد  ،۵)) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه  (منبع داخل فایل)   با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است .

 

 

توضیحات کامل با تفسیر در داخل فایل

1

 3
 
 6
 
 7
 
  9
 
10
 
 11
 
 

سایت پرسشنامه های استاندارد

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : پرسشنامه ,مشتری ,مدیریت ,استاندارد ,ارتباط ,اندازه ,مدیریت ارتباط ,استاندارد مدیریت ,داخل فایل ,منبع داخل ,متغییر پرسشنامه ,استاندارد مدیریت ارتباط ,پرسشنامه استاندارد مدیریت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یا رب العالمین فروش پروتئین پگاه پودر ورزشی Ron مطالب عمومی آیین نامه دورکاری برای شرکت ها و ادارات دولتی در شهرهای درگیر کرونا Jameka Stacey دفتر یادداشت مجازی من Tom Cory