دریافت پرسشنامه بازاریابی رابطه مند  از سایت مرسی فایل

این پرسشنامه کاملا استاندارد می باشد و دارای ۵ مولفه کلی و ۱۸ مولفه فرعی و ۳۵ سوال همچنین به صورت طیف لیکرت می باشد و منبع  آن  پایان نامه ارشد دانشگاه تهران می باشد که داخل فایل ذکر شده است. مادسیج پشتیبان پژوهشی دانشجویان ایران

توجه : نمونه این پرسشنامه  در اینترنت وجود ندارد این پرسشنامه هم می تواند برای بانک استفاده شود و هم برای سازمان. برای استفاده در سازمان فقط  کلمات بانک را باید عوض کرد

 

 

 

orange-tik نام پرسشنامه : بازاریابی رابطه مند

orange-tik روایی و پایایی : دارد

orange-tik تعداد سوال: ۳۴

orange-tik منبع : دارد 

orange-tik نحوه امتیاز بندی و تفسیر: دارد

orange-tik مقیاس: لیکرت

orange-tik مولفه ( ابعاد): دارد ۵ مولفه  کلی

orange-tik تعداد صفحه: ۵

 

orange-tik  توضیحات: پرداخت توسط همه کارتهای عضو شتاب در درگاه بانک ملت امکان پذیر است. شما پس از پرداخت سریع لینک دانلود در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید دانلود کنید  هرگونه سوال را با مسئول پژوهش مرسی فایل در میان بگذارید


سایت پرسشنامه های استاندارد

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : پرسشنامه ,سوال ,بانک ,مولفه ,بازاریابی ,فایل ,بازاریابی رابطه ,پرسشنامه بازاریابی ,مرسی فایل ,پرسشنامه بازاریابی رابطه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Randell شرکت کهربا مغناطیس پیشرو در ساخت دستگاه های مغناطیسی EmirAdeanWeb Jessica گالری عکس یوبین bocceball iranباچیبال مناسب برای همه افراد با هر سن و توانایی BHRMN جویباران داروها